Administratiekantoor Kroezen & Sieders is een kantoor met ruim 25 jaar ervaring op het gebied van financiële, fiscale en administratieve dienstverlening. Ons team bestaat momenteel uit 9 werknemers, met elk hun eigen expertise. U bent dus altijd bij ons aan het goede adres voor voor zowel zakelijke als particuliere financiële, fiscale of administratieve vragen of adviezen.
Wij hebben de fiscale en financiële oplossing in de administratie van het Midden- en Kleinbedrijf.
De collega's
Wim Kroezen:
Wim is mede-oprichter van Administratiekantoor Kroezen & Sieders. Op 1 april 1988 ging hij de samenwerking met Harry Sieders aan en werd Administratiekantoor Kroezen & Sieders een feit. Zowel particulieren als ondernemers kunnen al ruim 25 jaar bij Wim terecht voor financiële en fiscale dienstverlening.
Ronald Gils:
Ronald is sinds 1990 werkzaam bij Administratiekantoor Kroezen & Sieders. Sinds 2008 is hij mede vennoot van het kantoor. Ronald verleent financiële en fiscale diensten aan particuliere en zakelijke klanten.
Elma Drenten-Stoter:
Sinds 1995 is Elma werkzaam bij ons kantoor. Elma is gespecialiseerd in salarisadministratie of loonadministratie. Maar uiteraard kunt u met andere vragen op het fiscale, financiële of administratieve gebied bij haar terecht.
Ramon Tigelaar:
In 2002 kwam Ramon bij Administratiekantoor Kroezen & Sieders werken. Toeslagen, aangiften en inkomstenbelasting zijn zijn specialisaties. Maar zowel ondernemers als particulieren kunnen bij Ramon ook terecht voor andere administratieve of financiële diensten.
Ina Meinen-Bijl:
In 2008 kwam ook Ina bij Administratiekantoor Kroezen & Sieders werken. Zij kan u alles vertellen over salarisadministratie. Maar ook voor andere fiscale, administratieve en financiële dienstverlening bent u bij Ina aan het juiste adres.
Laura Timmerman:
Laura is sinds 2009 werkzaam bij ons kantoor. Zij houdt zich voornamelijk bezig met het afwerken van jaarrekeningen. Ook rapportage is haar specialiteit.
Monique Rumph:
Monique kwam in 2014 ons team versterken. Naast haar werk als telefoniste en receptioniste, houdt Monique zich ook bezig met het invoeren van administraties en het samenstellen van jaarrekeningen.
Jantina Veenstra:
In 2017 verwelkomden wij Jantina binnen ons team. Wanneer u contact opneemt met Administratiekantoor Kroezen & Sieders, komt u bij haar terecht. Als telefoniste en receptioniste staat zij u graag te woord. Daarnaast houdt Jantina zich ook bezig met het invoeren van administraties en het samenstellen van jaarrekeningen
Brenda Stoefzand:
Brenda werkt sinds juni 2022 binnen ons team. Zij houdt zich voornamelijk bezig met de salarisadministratie, het verwerken van administraties en het opstellen van jaarrekeningen voor klanten.
Jill van Eck:
Jill van Eck beheert de administratie, verwerkt inkomende communicatie en vervult de rol van receptioniste, waarmee ze essentiële ondersteuning biedt aan de dagelijkse kantooractiviteiten.